Deppig!

Känner mig bara allmänt deprimerad just nu. Känner mig övergiven av alla. Egentligen är det ingen som övergivit mig så vet inte riktigt varför jag känner så. Vill bara åka tillbaka i tiden, tillbaka till sommarlovet 08. Jag tror faktiskt att det var den bästa tiden i mitt liv. Det var en underbar sommar med mina underbara vänner och inga bekymmer. Eller ja, nästan inga bekymmer.

Det hjälper inte med mina promenader. Om jag inte har någon att dela dom med eller någon att prata med så blir allting bara sämre. Man känner sig ensam och börjar tänka på massa saker man inte borde tänka på, deprimerade saker. Jag vet inte riktigt vad problemet är just nu. Måste nog klura ut det själv, ingen kan hjälpa mig med det så det är ingen ide att ens prova. Detta måste jag lösa själv, på ett eller annat sätt.

Just nu känner jag bara för att sitta hemma själv, lyssna på min deppiga musik som spelats ganska ofta i mina högtalare på sista tiden eller se på tv.

I want something that I want, I need something that I want, so what do I want?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0