Halloween!

Gårkvällen var faktiskt väldigt trevlig. Började med att jag och lisa gjode mat och fixade oss. Sedan kom sebastian och vi begav oss till hansson. Där spelade vi lite spel (ingenting som kanske borde nämnas här), pratade och hade trevligt. Vid halv tio begav vi oss vidare till gruvberget. Där var det massor med folk och det var riktiga trevliga pratstunder man fick sig. Tråkigt nog var det nästan ingen som klätt ut sig. Själv vet jag inte riktigt vad jag var ;p


Jag och några grabbs på gruvis. (Som väntat hade mitt smink och hår förstörts
vid det här laget och filten jag hade på mig är mias och hörde inte till min outfit)


I can't take it anymore..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0