Nothing last forever..

Väntar ivrigt på att telefonen ska ringa så jag får gå ut och vara lite social med någon. Känner mig helt instängd här med min kebabrulle och cola. Skriver med folk på msn samtidigt som jag knapprar på mobilen, känner mig poppis ikväll. Fast bara ikväll. Det gör att man känner sig lite bättre, annars känns allting bara förjävligt. Blääää!

Nöter de gamla godingarna Simple Plan & Son of dork i högtalarna. Musiken dunkar väldigt högt, snart går de väl sönder också. Väntar bara på att syrran ska ropa att jag ska sänka. Suck.

Några nyare låtar nöter jag även denna mysiga fredagkväll.
Beyonce - If I were a boy
Michelle Williams - The Greatest
Michelle Williams Feat. Flo Rida - We Break The Dawn
Ron Pope - A drop in the ocean
FM Static - Tonight
Ashanti - The way that I love you
Lady Gaga - Poker face
Keri Hilson - Energy
Artists stand up for cancer - Just stand up

Akon - Right now
Pussycat Dolls - I hate this part right here

Nu vet ni vad jag gör denna trevliga fredagkväll. Hoppas ni har en lika trevlig kväll som jag har ; ) Ciao!

I'm screwing up every little thing I ever try to do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0