People always leave

Ikväll blir det tjejmys hos hanna : ) Jag, hanna lisa, paulina och lovisa ska göra tacopaj och spela "med andra ord" och "vilda gester". Ser fram emot en lyckad myskväll efter en misslyckad fredagkväll full med besvikelser.

Ingen vet vad jag har fått stå ut med och ingen vet hur uselt jag har mått, bortsett från en person. Den personen var även den som vände mig ryggen till när jag behövde den mest. Det kanske är det ordspråket `Älska mig mest när jag förtjänar det minst för då behöver jag det bäst.` är till för. När man skildrar sina djupaste hemligheter för någon som sedan sviker en hur ska man då kunna ha förtroende för folk i fortsättningen?

People always leave

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0