Webbdesign!

Tjohoooooo ; )
Sitter här på Webbdesignen nu och dunkar musik i hörlurarna ; ) Är lite hyper och sprallig i benen. Vet inte riktigt vad jag ska göra så jag tänkte ta en liten paus i vad jag nu höll på med.

Ännu en dag då brandlarmet gick igång. Det börjar bli en daglig rutin, andra gånger på två dagar. Hur går det med matlagningen egentligen HR?! ; ) Brandbilen kom också och hälsa på då, såklart. Det var dock lite mer folk idag än igår när bara SPEK07 stod där ute. Mobbat?

Efter brandövningen, eller vad det nu var, hade vi matte med Björn. HAHAHA, dagen spratt var då att alla skulle låtsas att de inte förstod något eftersom att han alltid blir så sur så fort någon inte förstår något. Det var inte så värst lyckat.. han blev ganska less/sur och ingen vågade be om hjälp resten av lektionen.

Dagen till ära ska jag plugga rättskunskap och sen ska jag till Hanna och göra FE eftersom att vårat word bara funkar på min dator som är trasig. Typiskt!

Ojdå, nu slutar vi tydligen : ) Ciaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0