Höst!

Höst. Enligt mig är det årets vackraste årstid. De gula/röda/oranga löven på träden gör att allting känns så fridfullt, men ändå sorgset. Det är även sorgset att det är höst pga. att det betyder att sommaren är över och innan vi vet ordet av det är det vinter. Ja, dags att ta fram skidorna kanske? Okej, nu ska jag inte ta ut allt i förväg. Jag har i alla fall redan tagit fram vinterjackorna och handskarna. För en gångs skull bryr jag mig faktiskt inte om att köpa en höstjacka som man ska gå runt och frysa i när man kan ha det varmt och skönt i en vinterjacka.

De senaste dagarna har det varit väldigt fint väder, ovanligt fint. Varför måste det bli fint väder när sommaren är över? Varmt, blå himmel, solsken, en strand och en glass i handen. Det brukar min sommar vanligtvis bestå av, men iår har det inte blivit många sånna dagar. Usch, usch. Sommaren är precis över och redan längtar jag till den. Kanske blir en utomlandsresa snart då. Måste ändå hälsa på Sandra när hon far till L.A. Hon ska vara borta i ett helt år så att fara dit är väl ett måste! ; )

Några konstiga höstbilder kanske jag kan bjuda på! ; )



Saknar dig!<3

Kommentarer
Postat av: Ella

Vad söt du är!

2008-09-23 @ 23:56:47
URL: http://frisbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0