I'm happy, like never before!

Dagens bild:


Glädje! Det är precis vad jag känner. Ett tag nu har jag burit på en mörk hemlighet som äntligen avslöjats. Jag känner mig lättad. Jag försökte intala mig själv att det var bäst att hålla tyst. Då skulle ingen bli sårad och allting skulle vara bra, det visade sig att det inte var så bra ändå. Nu är jag i alla fall lycklig igen. Allting känns helt toppen, speciellt med dig vid min sida<3

Vän. Ordet vän kan tolkas på olika sätt. En vän är, för mig, en person som man bryr sig om och kan lita på. Man ska kunna berätta allt för sin vän utan att den ska sprida det vidare. Jag är så lyckligt lottad, som har så många goda vänner. De är helt underbara och jag blir glad av att bara vara i deras närhet. Jag lider med de som inte har några vänner för alla borde ha en vän. Alla förtjänar en vän. En person som stöttar en genom vått och torrt,

Pojk/flickvän. För mig är det precis som en vän. En vän som man ska lita på till hundra procent och ska stötta en oavsett vad. Jag tror verkligen att det finns någon för alla, det är bara det att det finns så få som man passar ihop med. Jag ska vara glad eftersom jag haft väldigt tur att hitta någon som bryr sig om mig och respekterar mig.

Lycklig. Det är vad jag är. Jag har världens bästa vänner och världens bästa pojkvän. För första gången på väldigt länge kan jag säga att allt är perfekt.

Självgranskning. Precis det jag ska göra. Jag ska rensa bort alla negativa sidor och bli en positiv person. Jag ska helt enkelt bli en lyckligare, gladare och bättre människa.

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej stumpan! Jag bevakar din blogg i stort sett varje dag trots att du inte skrivit på länge, roligt att du gjort en nystart igen! Vem är den lycklige förresten? Ta hand om dig! Pussar!

2008-09-18 @ 23:27:45
URL: http://frisbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0