Today!

Dagens låt: Lazee - Hold on

Mardrömmar
, varför finns det? En mardröm är en obehaglig dröm som man blir rädda av och det är ofta relaterat till något man gjort/sagt tidigare på dagen.  Mardrömmar är faktiskt ens undermedvetnas sätt att ruska om en och säga att det är något viktigt som sker i ens liv som man borde ta hänsyn till.
Jag vaknade upp inatt av att jag grät, i tron om att jag förlorat mina vänner. Det var en väldigt konstig och bisarr dröm men ändå finns ångesten kvar där, tänk om jag skulle förlora dem på riktigt. Det är väl en tanke som åter kommer upp i tankarna. Rädslan av att förlora någon man håller kärt är stor, större än det mesta.

Jag tror att det är dags för mig att börja med min nyttiga diet igen. Nu när jag slutat träna och äter onyttigare än aldrig förr så måste jag försöka hålla figuren på något sätt. Jag har funderat på att börja med GI-metoden med eftersom att det oftast inte är jag som lagar maten tror jag att det är lika bra att lägga ner den idéen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0