Dagen i ord.

Inatt sov Marcus här. Det var ovanligt mysig och trevligt. Vi låg och pratade jätte länge och löste några små problem. Han gick dock hem direkt när vi vakna.
Sedan har jag fixat och städat i köket, lyssnat på musik och tvättat tvätt. Jag har även läst lite ur min engelska bok. Denna gången blev det Gossip girl boken. Funderar på att byta med tanke på att min lärare sa att alla hon vet som läst den har blivit besvikna. Ajja, märker väl om den är tråkig. Sedan ska jag nog skriva en engelsk uppsats och träna lite inför nationella proven som snart kommer.
Ikväll blir det att gå och lägga sig tidigt och upp tidigt imorgon till ikea. Får se om man hittar sig något fint! : )


Dagens låt: James Morrison ft. Nelly Furtado - Broken strings

Kommentarer
Postat av: Din pojk<3

Jag saknar dig älskling<3 :)

2009-04-19 @ 22:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0