Nyttigare liv.

I måndags började mitt nyttigare liv. Jag och Marcus har bestämt att vi ska börja äta nyttgt och bara äta godis etc på fredagar och lördagar (till att börja med i alla fall). Det har blivit lite för onyttigt på sistonde.
Imorgon är det en jobbig skoldag fram till fem. Sedan blir det hem och käka och ta det lungt. På fredag blir det myys med Marcus och lördag blir det att städa ur gamla lägenheten och kanske artonårsfest(?).
Nu ska jag se lite på tv och sedan gå dejta John Blund. (Jag älskar fortfarande dig och bara dig Marcus<3) Möjligtvis blir det även en duschnu, annars får jag ta det imorgon istället för jag är grymt trötter.


Gårdagens nyttighet: Kvällsprommis
Dagens nyttighet: Frukt tallrik


Ha det bra, CIAOOOO! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0