Vi ser det snöar!

Bara för att jag tänkte gå ut och gå började det regna och efter ett tag började det självklart snöa gigantiska snöflingor. Idag blir det mest nyttiga för mig styrketräning hemma, yeeey.
Imorgon blir det engelska nationella prov. Ser inte fram emot det. Gillar inte prov, speciellt inte nationella. Jag blir så ilma nervös att jag ofta skakar innan och svettas hur mycket som helst. Det har dock blivit bättre på sista tiden men ändå, det är grymt jobbigt.
Idag fick vi sluta efter att några hållt svenska tal. Söööööönt! Nu är det bara 2,5 skoldagar kvar (?) sen är det valborg. Då blir det att umgås men vänner, pojkvän och ha en grymt trevlig kväll. Med tanke på hur förra valborg blev så har jag inga förväntningar på hur denna ska bli. Hoppas bara det blir en kväll att minnas : )

Nu ska jag läsa igenom inför nationella imorgon, temat är kön, skillnaderna mellan kvinnor och män. Det ska bli intressant att se vad uppgifterna blir. Sedan blir det även lite matte, måste börja plugga inför nationella om jag ska klara mitt matte mål detta år! Spännande att se hur dessa resultat blir!

Ha en trevlig kväll! : )

Kommentarer
Postat av: M.N

Jag älskar dig<3

2009-05-07 @ 00:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0