With great power comes great responsibility!

"There is a first time of everything. There is much you do not know about me. This is the story of a girl who is trying to change the past but the only thing she can change is the future.
Behind the happy face she puts up every day there is a sad girl with a broken soul. She does not show her real self much but when she do, be gantly with her. She has struggled very hard in life and now, all she want is to be loved.
The hardest time in over now but the scars are still there. Not scars on her body, scars on her soul. They can not be removed, even how much she tries so what can she do, exept keep trying?"


Dagar kommer och dagar går, det är så det är och det är så det alltid kommer vara. Vissa saker är kanske inte alltid bra men oftast är det så det ska var, ibland överreagerar man på saker och ibland gör man misstag, det är sånt som händer. Så länge man inte mår dåligt för ofta, överreagerar på små saker och göre misstag om och om igen så är det lugnt, det är så för alla. Vi är ingen robot som man kan styra över så man kan tappa kontrollen över sig lite ibland.

Själv försöker jag faktiskt bli en bättre människa och jag hoppas att det visas. Jag tycker att det är en ganska stor förändring på mig och mina konstiga utbrott och främst på att jag alltid varit så avundsjuk. Jag försöker tänka positivt på saker och ting, ibland går det inte utan då får man ett bakslag och allting blir som förut, men oftast funkar det. Men men, jag försöker i alla fall och det är väl det som är huvudsaken?

Är trött på att känna mig sliten, vill bli frisk. Jag känner mig mycket sämre och tröttare i kroppen. Snart är det helg igen, skönt! Då blir det en lugn och mysig helg med marcus. Tack för att du finns, jag älskar dig<3

Ett brustet rep kan snytas ihop, men knuten sitter fortfarande kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0