I love you<3

"I'm not you,
I'm not she,
I'm not perfect,
I'm just me,
That's who I'm supposed to be"


Ord som snurrar runt i mitt huvud, ord som jag inte orkar tänka på, ord utan riktig mening. Meningslösa ord som väcker staka känslor, meningslösa känslor som ej borde finnas här. Små saker, byggda på meningslösa känslor, blir stora saker, meningslösa saker. Detta känns bara väldigt meningslöst. Förlåt!<3

"It's your faith that makes you stronger
The only way we get there
Is one step at a time"


Om jag tar ett steg i tagen kanske det går. Jag ska förbättra mig men det är inte lätt när ingen lyssnar på mig och accepterar vad jag säger och känner. Jag har redan blivit en bättre människa tack vare dig Marcus, du är det bästa som hänt mig! Du kom precis när jag behövde dig, dock när mitt liv var som trassligast men du fixade till det åt mig. Du är min ängel, själsfrände och min räddare i nöden<3

"You believe, and you doubt
You're confused, and got it all figured out
Everything that you always wished for
Could be yours, should be yours, would be yours
We live and we learn"


Detta är mitt lilla sätt att säga förlåt..
Jag kommer för evigt älska dig min underbara Marcus Nordvall<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0