Bllixtar och dunder i USA!

God morgon god morgon. Klockan är nio på morgonen här direkt från Largo, Tampa, Florida, USA osv... :) Det är nog ett under, Jessica är vaken med tuppen! Har nog aldrig hänt förut. Klev till och med upp före pappa. Den enda som var vaken var Linus. Jga har till och med hunnit vara på en morgon promenad med Therese även fast svetten rinner som tusan! Bra jobbat Jessica!

Ännu en natt med orolig sömn. Det har inte gått en natt nu där jag fått sova när jag  gått och lagt mig. Igår vaknade jag av att linus kom och sa att han var rädd. Det blixtrade ute, åskan dundrade i huset och regnet piskade. Han la sig ner mellan mig och sandra och så hör man ett PANG! och ser ett starkt vitt ljus som sedan blir blått/grönt. Alla, precis ALLA, i huset hoppade upp och sprang ut. Hela huset skakade av blixtarna och det var helt otroligt.

Idag blir det i alla fall att sola och bada och sedan shopping. Nu är det frulle i väntan på att älsklingen ska sluta jobba och komma in på datorn. Ha en bra dag.

Älskar dig<3


Åt på Pizza hut igår!


Sandra var nöjd i alla fall


Sliten Jessica


Tre filurer i baksätet

Ja, vi hade tråkigt i bilen!

Filmer på åskan och blixtarna igårkväll.

Fick med en blixt på video, coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0