Hello Florida! :)

Nu är vi äntligen framme. Har fått oss en god natts vila efter att ha haft massa bekymmer.

Vi for hemmifrån, svensk tid, åtta på morgonen och kom till huset i Tampa vid fyra på natten. Tog bara 20 h. Det blev lite gorm på flygplatsen när pappa hade tappat bort sin börs. Sedan stod det vakter och fråga oss tusen frågor som:
"Jag sköter säkerheten här och det har hänt att folk har fått med sig bomber i väskor. Var har din handbagage varit efter du packat den? Har du nå elektroniskt i den? Är allt ditt? (Nej, min pojkväns ipod) När fick du den? Hur länge har du känt honom? Hur träffades ni?" osv...
Vi hade tydligen gjort något fel med lapparna som man sätter på de incheckade resväskorna. SUCK.

Sedan när vi kom fram fick vi ett nytt problem. Frida var borta. Hon skulle gå en sväng och kolla på området och hon var borta i två timmar. Therese blev så klart jätteorolig och vi ringde polisen som kom. Sedan efter ett tag kom Frida tillbaka med en äldre kille. Då hade hon försvunnit på någon fest. FY FAN, säger jag bara. Trodde att hon blivit kidnappad och dödad. Hur dum får man vara?

Ajja, nu är det i alla fall frulle time. Sedan blir det väl poolen och sola, har redan laddat upp med bikinin. Ha en bra dag : )

Saknar dig så otoligt mycket pojken min. Jag älsklar dig Marcus Nordvall<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att ni har kommit fram och har kommit till rätta :) Saknar dig otroligt mycket också och tänker på dig varje sekund <3 Love you

2009-06-23 @ 21:38:18
Postat av: Linnie ;>

Hej bruden ;D tur att ni kom fram till slut! Här är det också schtekigt varmt 8D ha det så roligt och skriv i bloggen så man blir uppdaterad :} PÖSS<3

ps. Jag vet att det är mig du saknar egentligen ds. ;)

2009-06-24 @ 11:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0