Juste!

Imorgon blir det upp tidigt till Orlando, en tre timmars lång biltur ;p Blir nog att fara på Sea World, Universal studios och wet'n wild (första gången!) : ) Nice!


Universal


Sea World


Wet'n wild


Sedan glömde jag visa bilder på mina nyinköpta skooooor ;D




Mina RÖÖÖDA ben ;s

 Jag älskar dig min underbara pojkvän<3 INget av det här är ens hälften så roligt som om du skulle vara här. Du är det bästa som har hänt mig och jag kommer inte låta något komma mellan oss. Du är mitt liv<3 Love you Marcus<3

Kommentarer
Postat av: Pojkenvännen<3

Hoppas ni får det roligt och har det bra^^ Skulle jätte gärna vilja vara med<3 Allt är tråkigare utan dig =/ Du är mitt liv också^^ älskar dig så jessica ;) Räkningen på dagarna går sagt men det närmar sig hela tiden tills vi träffas igen<3 love you my angel

2009-06-30 @ 01:52:14
Postat av: Pojkvännen<3

Går sakta ska det stå! aha dysse;D

2009-06-30 @ 01:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0