USA

Hur härligt som helst! Vill inte åka hem om det inte vore för min älskling där hemma i lilla Boden : ) Saknar dig pojken min<3

Idag tog jag en sol och badpaus med tanke på min fina röda färg på kroppen. Sedan skulle jag, frida och linus fara på en sportaffär och kolla på badkläder medan pappa gick och handla mat. Självklart fanns det inte nå badkläder där så vi gick ut och tänkte vänta på pappa. Medan vi väntade gick vi in på några skoaffärer och jag köppte ytteligare ett par. Fyra par på en vecka, inte illa! ;D Är riktigt nöjd också. Frågan är bara när man ska ha alla ;D haha

De som åker på spellistan med låtar från florida:
Joshua Radin - I'd rather be with you
Chris Daughtry - No surprise
Pink - Please don't leave me
Papa roach - Lifeline


Love you Macu<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste komma hem, punkt slut! gärna nu på en gång<3 hihi ;) Min underbara älskling ;)

2009-06-29 @ 23:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0