Allting på topp!

Nationella gick bra igår, hoppas jag :) Alltid när jag säger att något gick bra så blir resultatet mycket sämre än jag trodde. Ajja, hoppas verkligen den här gången, detta kan vara avgörande för mitt betyg!

Idag har jag då varit skolan och sen blev det en bunt rabattkuponger från max som skrek efter att användas. Sedan gick jag till marcus och färgade håret (skulle bli mörkbrunt men ser mer svart ut!;p ) och så skrev jag mitt PM till muntliga nationella som ska vara inne imorgon. Hoppas att det blir bra då!

Imorgon står massa roliga saker på schemat. För blir det skola 08.20-13.00. 13.30 blir det arbetsintervju på Silentium och sedan hem och städa. På kvällen blir det myspys med Marcus och New Moon filmen på bio! Längtar jätte, jätte, jätte mycket! Det ska bli såååå roligt!! :) Sedan på lördag blir det att skriva mitt muntliga tal som jag ska hålla på måndag och på lördag kväll blir det inflyttningsfest :) Kan bara säga ett ord; KUL!

Hoppas alla får en lika trevlig helg som jag kommer få! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0