Dagobertsmacka, cola och godis.

Japp, det är vad som står på menyn imorgon inför nationella provet i Svenska. Ska sitta i den otroligt jobbiga skrivsalen i fem timmar och skriva uppsats. Hoppas det går bra då, ämnet är relationer och starka band :)

Idag har det blivit fotograferande på lektionen och sedan jobbat med Uf företaget. www.nanoq.tk är adressen till vår fina hemsida :)

I lördags var det öppet hus på skolan. Jag, hanna och lisa stod där och representerade vårt företag och sålde fika. Vi sålde för över 300 kr (tror jag?) och det var en väldigt lyckad kväll med många positiva kunder :)


En svart klänning och en kjol som vi sytt :)


En pigg jessica.


Vår lilla hörna

Jag och min underbara pojke<3 Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0