Sluta med en vana och börja med en annan vana!

Tjaaaaaabba!!
Idag ska jag börja ett nytt liv ! Sluta med en dålig vana och göra det till en vana att skriva i min blogg lite :) Jag ska även sluta upp med onyttigheter och börja med att träna! Hoppas detta funkar då ;p

(Lite reklam)
Idag var det meningen att jag och Hanna skulle stå på coop och sälja fika men eftersom att ingen vill ta initiativet till att ringa dit så blev det inget. Blir lite less på det ;/ Orsaken till att vi ska sälja fika och tjäna pengar är för att jag, Hanna och Lisa har startat ett eget företag, nanoq UF, som går ut på att vi ska designa kläder och visa upp de i en eller flera modevisningar i Boden. Sedan ska vi skänka 25% till väljörenhet (isbjörnarna) och förhoppningsvis sälja våra kläder också.

Nu har jag precis duschat och ska jag sätta mig framför xboxen och tönta mig med lite Halo spelande. I väntan på att pojken ska komma hem från jobbet. Senare bär det av till familjen Nordvall för att äta gooomat och möjligtvis lite andra roligheter som spel osv.

Nu är klockan inte ens fyra och det börjar se väldigt mörkt ute i detta vinterväder. Idag har det snöat hela dagen och nu är det några cetimeters snö ute. Snart blir det att gå ut och göra nån snögubbe?! Kanske med kusin Philip eller något :) Jag älskar verkligen vinterkänslan men hatar ändå vintern. Det är lite mysko det där.

Hoppas du har det bra i Australigen syster, saknar dig. Pusssss!<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Saknar dig ocksa, PUSS <3

2009-11-14 @ 06:59:07
URL: http://hannasandraiaussie.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej :)

Kul att du har börjat skriva igen. Brukar ju vara in här då & då. Hoppas det går bra med ditt nya liv! Visste inte att du tycker att det är kul med design, kanske får gå i Helenes fotspår ;) Hoppas du hade det trevligt med Fam Nordvall, det låter som att ni har det väldigt mysigt tillsammans.

Sköt om dej // Mamma

2009-11-15 @ 12:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0