gomorron

Igår somnade jag vid halv nio, vilket var väldigt skönt med tanke på den långa och jobbiga dagen. Jag var som sagt på begravning igår och hade typ bara sovit i fem timmar så man kan ju tänka sig att jag var helt slut. Haha, det kom fram en gubbe till mig och marcus på vägen hem från begravningen och sa att man kan tro att vi gift oss. Det förstår jag inte med tanke på att jag hade en svart klänning och man har väl vitt på sig när man gifter sig, eller har jag helt fel? ;p Sedan sa jag att vi hade varit på begravning och då fick han nog lite dåligt samvete och började beklaga sig.

Idag ska vi städa lägenheten och förhoppningsvis gå ut och sola lite i det underbart vackra vädret :) Vilken tur att det blev fint väder idag för ikväll väntar LK. Kring fyra drar vi nog till Danne och börjar festligheterna. Ser fram emot vad kvällen har att erbjuda :)

Jag spårade nog lite med katten..


Hon bet mig så då bet jag tbx :) haha



(Jag hade de mörkaste inställningarna på webbkameran men det var så ljust så jag blev ganska vit, men det får ni tåla)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig blogg!=D

Http://smekizz.blogg.se

2010-08-27 @ 10:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0