prommis och solning

Funderar på att gå ut och promenera, dock gillar jag inte att gå själv så ska försöka ragga med mig Anna. Fast min telefon är ju borta så jag har bara internet ;p haha, lycka till med det då!

Sedan efter promenaden ska jag nog gå och sola, vill bli lite brun innan lk och min födelsedag. Ska troligtvis ha födelsedagsfest på lördag, om jag nu får låna pappas hus. Vi får de hur det går med det då :) Kanske inte går så bra med tanke på min senaste fest jag hade där för två år sedan.. Fast då är jag äldre, mognare och ha bättre vänner :)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill rösta på mina! Länk finns på bloggen!

2010-08-02 @ 21:11:46
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: Ella

Vad roligt att du skriver så ofta numera!

2010-08-03 @ 01:50:36
Postat av: matilda

hahha den festen! ganska roligt ;)

2010-08-09 @ 20:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0