vet inte vad jag ska ha för rubrik.

Idag har det blivit en lugn dag, såsom igår. Fast igår mådde jag dåligt, väldigt dåligt.. Kommer inte ihåg senast jag mådde så himla dåligt. det var det värsta jag varit med om ;s Lite sitter kvar i kroppen idag fast det kanske beror på att jag inte hade ätit på över ett dygn.

Juste, jag har också tappat min telefon, om den inte är hos pappa. jag får inte tag på honom för han svarar inte i telefon opch jag orkar inte åka till honom i onödan, det kändes jobbigt. Nu ska jag bara sitta i soffan och chilla och kolla på greek, oth och sedan kanske shutter island. Den verkar faktiskt ganska bra så det ska bli spännande :)

Här är en bild från i lördags iaf ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0