Farmen

Ikväll blir det tjejkväll och sedan farmen. Ser fram emot det : )

Dagen består av dusch, diskning, matlagning, städning och sedan måste jag hinna fixa mig på fyra timmar. Börjar få lite panik.

Fick ett medelande i röstbrevlådan nyss:
Hej Jessica, mitt namn är Arne och jag tror att jag är din pappa. Om du har en mamma som heter Elisabeth så kan du höra av dig. ha en bra dag. Hejdå!

Haha, vet inte riktigt hur jag ska reagera. Gud vad hemskt att få veta vem ens pappa är via telefon. Som tur är så har jag ingen mamma vid namn Elisabeth (inte vad jag vet om i alla fall). Eller mamma, är det något du vill berätta? Haha.

Nu har jag massor att göra så bäst att sätta igång :)

Kommentarer
Postat av: Ella

Haha!! Vad sjukt!

2010-03-03 @ 01:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0