Ingenting är omöjligt.

Jag kan inte bara sitta still nå mer. Snart går jag ut skolan och då gäller det. Jag ska göra något stort av mitt liv, jag ska kunna vara stolt över mig själv och när jag ser tillbaka på mitt liv när jag blir gammal. Jag vill kunna se tillbaka på alla fina minnen, alla roliga stunder, alla bra erfarenheter, alla människor jag träffat, precis allt.

Jag är redo att göra något, jag är redo att satsa. Kanske kommer behöva mycket hjälp och stöd, men jag ska banne mig göra det. Jag ska uppleva allt jag vill uppleva, jag ska se allt jag vill se, jag ska göra allt jag vill göra, jag ska lyckas så bra jag kan. Nej, jag ska lyckas bättre än så. Det är nu jag sötter upp mål för livet.

Jag har nyligen fått en ny passion, kläder. Eller det har alltid varit en stor passion men att göra egna kläder. Jag vill att folk ska bära mina kläder och att folk ska komma ihåg mitt namn och veta vem jag är, utan att jag vet vilka dem är.

Jag har höga drömmar önskemål. Jag försöker lyckas, jag vill lyckas, jag SKA lyckas!










En liten tjuvtitt:



Kommentarer
Postat av: Manuela

SÅ SKA DET LÅTA! Ingenting är omöjligt, o du kan lyckas med allt. ALLT.

2010-03-13 @ 18:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0