Besvikelse och klarhet

Gårdagen var väldigt full av besvikelse men även klarhet. Det blev många bråk med familj och vänner. Dessa bråk öppnade mina ögon för vilka man kan lita på och vad man ska lyssna på. Vissa saker ska man inte stå ut med i livet, speciellt inte händelser som uppstod igår. Jag förstår inte varför jag inte insett sanningen tidigare. Jag visste att det skulle komma men jag ville inte inse det så jag vände ryggen och ignorerade det jag visste skulle ske. Livet är fullt av besvikelser men genom det kan man bli en bättre människa och göra bra förändringar i livet. Nu vet jag vilka mina riktiga vänner är och vilka jag kan lita på, det är få av dem men det är inte antalet som räknas. Mitt liv kommer inte att se likadant ut framöver och jag kommer att överväga mina val noggrant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0