god dagens, eller eftermiddagens!

Dagen började med att jag vaknade kl 04.06 (jepp, på natten) av katten som jäklades och levde om. Jag försökte förståss somna om men det gick inte så bra med tanke på busfröt. Sedan började jag laga frukost, alltså koka ägg och satte fram allt vi hade i kylen på bordet. Sedan väckte jag älsklingen och så åt vi en mysig och tidig frulle :)

Efter det städade vi så nu skiner lägenheten som aldrig förr! Hahah. Jag har även sökt lite jobb och skaffat kattvakt så jag har fått endel saker gjorda idag :)

Nu ska jag till pappa och inviga hans nya altan som han tydligen byggt! Det hade jag ingen aning om så jag blev helt chockad när han ringde och frågade om jag skulle komma över en sväng. Sedan blir det nog bränna och dricka nån cider med Hannis och Lisis. Kanske skulle till Anna på förfest också men det känns lite onödigt med tanke på att jag inte ska festa och alla ska på farmen ikväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0