I can't wait

På något sätt känns det som att jag inte hör in här. Jag bor i en pytteliten stad där alla känner alla och det finns absolut inget att göra förutom att på helgerna hänga på någon av de två krogarna som finns. Jag älskar mode och att fotografera osv, men inget av det kan man göra speciellt mycket av här i lilla Boden. Just därför ska det bli så himla skönt att fara till Stockholm på tisdag. Jag är nog en storstads tjej fast i en liten by, fast inte så länge till. Jag ska flytta så fort jag kan och har råd.

Något roligt som hände ganska nyligen var att jag skaffa mig en liten kissemisse. Hon heter Alice och är snart fyra månader gammal. Tyvärr så är man vaken hela natten och säger åt henne för hon klättrar i gardinen, biter en i fötterna osv. T.ex. inatt så vaknade jag av att hon lekte med mitt hår som hängde ner mellan sängen och nattduksbordet + att hon bet i en pappersrulle och ville naturligtvis dra ut den på golvet. Så först blir man arg på henne och sedan pussar man henne och förlåter henne bara för att hon är så himla söt! :) Håller ni inte med?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0