Lite om Stockholmsresan

Nu är man hemma i lilla Boden igen. Vi kom hem i söndags och sedan dess har jag bara tagit det lungt. När man åker bort till en storstad i nästan en vecka så vänjer man sig vid den. Det går inte att jämföra lilla Boden med Stockholm. Eller ja, jag har mina vänner och min familj här, det är det enda som skulle kunna hålla mig kvar i Boden. Jag vill flytta till stockholm för jag blev sjukt kär i staden. Snart ska jag förhoppningsvis flytta dit, snart!

Igår var jag på en arbetsintervju och sedan hade jag lunch med brudarna. Efter det gick vi till BAK (ett gym) och skulle fixa kort men de hade naturligtvis inte öppet så jag får ta och ringa dit ist. Ajja, nu ska jag försöka sova lite. Om inte katten får fnatt igen och börjar busa.

Här kommer lite bilder iaf :)

Vi var på Fridays och åt med pappa och Linus där vi drack goda strawberry daiquiri. Det var svingott kan jag lova :)







Sedan blev det grönan med kusin Philip med familj + pappa och Linus :)

En lite mysko bild på mig :P







Pappa kan inte vara normal på en bild. Jag bad han le och det här blev resultatet. Haha ;D





Efter grönan åt vi på jensens beffhouse. Marcus åt den här goda efterrätten. MUMS!!



En kväll gick vi ut på krogen med Marcus syster och hennes vänner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0