sool

God dagens! Snart har jag suttit i två timmar ute och solat. Jag är/var blek som ett spöke så det är dags att få lite färg på kroppen :)

Just nu försöker jag läsa teoriplugg inför körkortet samtidigt som jag försöker få lite mer sol. Sedan kommer mormor och morfar hit en sväng och efter det kanske en joggingtur(om det nu inte är så varmt, annars blir det en prommis). Sen måste jag hinna packa också.. Måste gå och lägga mig tidigt ikväll eftersom att planet går klockan 06.00 imorgon, vilket innebär att jag måste upp senast fyra. SUUUCK! Skit samma, får sedan några underbara dagar med min sötis i stockholm :)

hugs n' kisses

Min designade sko på NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0