Tiden går fort ibland

Ja, idag är det sista dagen på lovet, men för mig har lovet inte ens börjat. Hela veckan har varit sjukt stressig och jobbig. Skulle faktiskt behöva ett lov nu men det är bara bita igen i några veckor till påsklovet.

Hela veckan har jag planerat, fixat och donat. Modevisningen i fredags var någorlunda lyckad och jag är glad att den är över. Tyvärr så slutar inte det stressiga nu, utan det har bara börjat. Nu ska jag börja fixa inför projektmässan (som borde vara snart?!), Regionala UF mässan (24 mars?) och min och Hannas tripp till Kiruna (17:e-19:e mars). Sedan måste vi skriva projektrapporten och alla andra ämnen som jag ska göra arbeten, redovisningar och prov i. GAAH, känner mig enormt stressad när jag bara tänker på det.

Ikväll har jag varit och fikat på Hanssons med Anna och Sandra. Det ska vi göra igen ; ) Sedan har jag bara sett på tv och chillat. Har även kollat på resor till bulgarien. Känner att jag behöver en utlandsresa. Har hittat två fina och billiga resor :)
Resa1
Resa2

Nu ska jag sova. God natt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0