trötter

Jag förstår inte vad som hänt med min kropp, det känns som att den helt plötsligt börjat strejka och jag känner mig konstant trött och sjuk. Det ska bli otroligt skönt med ett lugnt lov med tanke på att det senaste lovet inte blev så lugnt.

Igår kollade jag på massa mobiltelefoner. Jag måste verkligen investera i en ny eftersom att min mobil gått sönder och att jag inte kan hantera den jag har fått låna av Marcus. Jag hittade i alla fall en LG telefon för 1 400kr på elgiganten som verkar vara bra. Sedan hittade jag en samsung också men jag vill nog prova på något nytt så jag ska fara och kolla på dem så fort jag fått pengar. Vet inte riktigt hur jag ska ha råd med en telefon och en utlandsresa.





XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0